Rahim Hoca'nın Ormanı

Akşam televizyonda gözüme takıldı ve sonuna kadar da hayranlıkla seyrettim.
Yaşlı bir amca Konya Ereğlisi'nde, o bozkırı ağaçlandırmaya çalışıyor. Çok isteyince ve çok çalışınca da bir şeyler değişiyor, bozkır orman oluyor.


Kısaca öyküsünü buradan aktararak katkı sağlamak istedim. Amcanın adı Rahim Demirbaş, emekli matematik öğretmeni. Bu sevdası ne zaman başlamış öğrenemedim ama bıkmadan, usanmadan, yılmadan yıllarca uğraşmış. Bütün maddi varlığını bunun için harcamış; 6 ev satmış, en son kendi oturduğu eve de kullandığı kredi yüzünden haciz gelince onu da satarak kiraya çıkmış. Parası bitince kampanyalarla, bulduğu yardımlarla devam etmiş. Sonuç olarak 15 bin ağaç dikilmiş, yetiştirilmiş.

Kendi çıkarları peşinde hep alan insanlara nispet olan bu amcamın ellerinden öpüyorum.

İnternetten bulduğum iletişim bilgisi : Konya Ereğlisi, Beyören Köyü. rahimdemirbas@gmail.com

2 yorum:

  1. Böyle insanları arada sırada görüp "helal" demek, "ne yapabilirim ki" demeden yapanları bir blogla desteklemek, blog sahibine de bir "helal" dememi gerektirdi.

    Yolum düşerse o civara , ziyaretsiz geçmem.

    YanıtlaSil
  2. bende izledim harikulade...bende tutkunuyum böyle ağaçlandırma işlerinin amcayı gördüm yaptıklarını izledim tüylerim ürperdi.şuan 2 orman sahibi adamın şu sözü cok etkileyiciydi..^^ben memleketime hizmet yapmak isteseydim okul cami gibi şeyler yapardım ama şuan dünyaya hizmet ediyorum^^birde kendisindne önceki halk cephede savaşmış ve kendisinin bu eyleminin onun yanında bi hiç kaldıgını ısrarla söylemesi herşeyden daha önemliydi amcaya Allah ömür versin ..yardımcısı olsun ..

    YanıtlaSil