Topla Dağıt Dinsin Ağıt - Mehmet Tekerlek

Bilen biliyormuş. Ben ancak belgesele denk gelince öğrendim. Buraya taşımak istedim..
Gaziantep'ten Mehmet Tekerlek'in hikayesi. Yaşamını fakir fukaraya yardıma adamış bir insanın hikayesi.

veren el - sefertası


Tek başına çıktığı ve kendince geliştirdiği yoldan izler:
Varlıklı insanları bizzat götürüp ihtiyaç sahiplerinin durumlarını göstermek ve yardımlarını almak.
Akşam lokantalardan artan yemekleri toplayıp dağıtmak.
Çocuklarını okula gönderemeyen ailelerin çocuklarının okul kayıtlarını yapıp okul masraflarını karşılamak.
Telefon, elektrik, su faturalarını ödeyemeyenlerin faturalarını ödemek.
İhtiyaç fazlası ilaçları toplayıp ihtiyacı olanlara dağıtmak.

Yıllardır sürdürdüğü, bıkıp usanmadan devam ettirdiği çabasının ana fikrini kendisi özetliyor:
“64 yıldır aksatmadan, yorulmadan bu işi yapıyorum. İnsanlar çok israf yapıyor. Eğer israf önlenirse kimse aç kalmaz”.

Yine aynı şekilde bitiriyorum. Kendi küçük çıkarları peşinde hep alan insanlara nispet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder